خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا...

خرید بک لینک
کم کم داره ماه محرم میاد... برای همدیگه دعا کنیم امسال هم رزق و روزی مخصوصش نصیبمون بشه مثل اشک..... هم دعا کنیم آخرین محرم بدون وصال آقامون باشه. اصلا آقا ظهور کنند که دیگه فقط سینه زنی و روضه نمیریم، قشنگ به کُنهِ قیام مولا پی میبریم...دیروز دوستم خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام بر شما تسلیت باد

عزاداری هاتون قبول

عرض کنم که قراره چیکار کنید که زمان می خواهید؟

باید یه سر برید قطب...اونجا 6 ماه روزه(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40

اینقدر نیومدم اینجا که کلا یادم رفته بود چی به چیه!

سلام :)

دلم برای سکوت اینجا تنگ شده بود؛ همونطور که برای جواد!

اینجا با همه جا فرق داره... انگار هرکسی سرش توی ورق خودشه و فقط داره مینویسه!

+ هنوزم از اینکه نمیشه اینجا نیم فاصله تایپ کرد دلگیرم.

+ راستی خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ چه خبر؟

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40

شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:

<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40

دیدید یه وقتایی به کمترینها قانع میشید؟ مثلاً یه نائب زیاره که پیام داده از طرفت به آقا سلام دادم... کلی ذوق میکنی حتی ممکنه بغضت بشکنه و چند کلامی با آقا درد و دل کنی و انگار همون لحظه توی حرمی. بعد چی میشه همون اتفاق توی یه موقعیت دیگه بیشتر جریت میکنه که آخه چرا حرم نصیب خودم نشد؟ تا کی حلوا حلوا؟! چرا چرا چرا...

شدیدا از این تغییرات یهویی خودم خسته ام!

+ این پست در اوج رخوت و بی حالی نوشته شده است و فاقد هرگونه ارزشی است.

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40

ماههای حرام شروع شدند،

حواسمون هست که مرام خدا توی این ماهها با ما چطوریه؟ و مرام ما با دیگران باید چطوری باشه؟

در گوشی بگم؛

توی ماههای حرام، خدا با دشمنهاش هم با قاعده سِلم و صلح برخورد میکنه!

ما چطور؟

پ.ن: چقدر اینجا سوت و کور شده، صدا میپیچه!

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40

چقدر دلم تنگ شده برای اینجا...

چقدر به ناشناس بودن توی اینجا نیاز دارم...

و چقدر بعد رفتن صهبا تنها شدم.

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1400 ساعت: 0:40

صفحه بندی